Monday 9 May 2011

hari nie..10/mei

My Lover....hehe.lg2 cter sal love,klau aku mmg x pndai jemu..x tau lh knpa dia rndu sngt ngan aku smlm,haha,,(ngegeh)..tp aku rndu jga ngan dia,hnya Tuhan je yg tau btpa aku sngt2 syg kn dia..klau bleh hdp mati aku nk brsama dia,ssh snang,phit mnis,,,smua aku nk rsa ngan dia..hem,,,malu plak nk cter,haaaa!!!!..tnggu lh 2 thn akn dtg apa akn jd ngan kmi 2,hehe..smada bnda 2 mnis or phit,,,:)..tp aku dh sdia trma smua 2,aku rdha ngan pa yg akn jd antra kmi brdua..4 hri lg sbulan hbngan kmi brdua..smua bnda yg trjdi n prsaan yg trjd antra kmi brdua,smua nya swit sngt..tp mslh nya,dia ni pmalu sngt,,sma lh cm aku,hehe,,cynk ku pmalu duhal,,OMG..:P..tp x pa,klau dia jd pmlu,aku plak jd x pmlu,,:)hehe,,ngegeh..:P..bila lh kmi brdua nk jmpa wat ke2 kli nya..huhu..i will miss u a lot..ingt mh ke jnji2 tua..k da...:)

No comments:

Post a Comment