Sunday 19 June 2011

hai..hai..hai...lma dh x updte blog ni..tba2 plak rsa nk create pe2 je dlm fkran ni..btw..korang shat x???hrap shat lh,tp yg cdih nyer sya plak x shat..skit nyer mta bila nk bka lappy..tp mmg btul kta mama..sya ni trglong dlm bdak degil..hehe..sshhh!!!sya xnk dglar bdak degil tau,uhuhuh..emm,nk cte pe erkk...esok final exam mula,msih gak biasa2 jew stdy.hehe..degil kn,org sruh stdy,,kta "aok" jk tp wat bnda lain,hehe..hem,,sya guna tlisan ijau ni,coz dpt elak skit mta,hehe,,dah 2 kali pgi klinik tp mta lum gak smbuh2..aku rdha ngan apa yg jd kat aku,klau lh suatu hri nnti aku rabun,,,fuhhh,,bnda yg aku x suka,tp kta x dpt hlang kmhuan Tuhan,,trma jk ngan ikhlas..ni lah firman Tuhan yg aku dpt pg td....1kor10:13 pencobaan-pencobaan yang kamu alami ialah pencobaan-pencobaan biasa,yang x melebihi kekuatan manusia.Sebab Allah setia dan karena Ia tidak akan membiarkan membiarkan kamu dicobai melampau kekuatan mu.Pada waktu kamu dicobai akan memberikan kepadamu jalan keluar,sehingga kamu dapat menanggungnya. ni lah firman yg mgjar aku spya kuat di dlm stiap pncobaan,,,thanks lord i will remember Your admin..:)

No comments:

Post a Comment