Sunday 19 June 2011

1st date wit him,,,,,,:)

purple.....couple...10 June..xtau lh cmna aku dpt kbrnian tuk jmpa dia ntggu dia kat trminal bas,sdgkn jnis aku ni sorg yg pnkut n pmlu,,btw smua nya dpt ku elakkn krna CINTA..dngn mta yg skit,byk lh hlngan tyme aku nk jmpa dia,kol aunt n uncle mnta hntar pgi trmnal 22 gtau xpat hntr.uhuhuh..cdih nyr.aku gtau lh kat Die xpat nk jmpa coz jln sesak,,then ku gtau mta ku dh skit n bngkak,,bnyk lh alsan yg aku bri spya x jmpa dia,aku ingt dia gtau aku jwpan,"X PA LAH KLAU XPAT" rpa2 nya dia x ksah smua alsan yg aku beri,,hnya 1 org je uncle yg blum aku kol...nsib lh uncle dpt hntr aku g trmnal..:)brmula lh smua nya,,,,rndu nya tyme 2,msih fresh lg dlm fkran,,mula2 malu kmi 2,hahakkk...pgang2 pn x,ckap pn men tunduk je,haha,,lucu,,aku yg nkal ni lh mula kcau si die yg pmlu ni,hehe,,,lma2 kta org biasa je,prsan malu pn dh hilang,,,dr mlm smpai pg x pat nk tdo...msa tlalu cpt brlalu,,cam skjap je msa kmi 2 brsma..tp honestly, ktaorg x wat bnda yg bleh mrgikan dri sndri,,then dia ikut je ckp aku,,alahai,,,,dh lh jnis aku ni bkn nye jnis yg pndai mngrah org,,asal je aku kluarkn pndapt tntu dia gtau "pemaik cynk mh",,haha,,prlu kh aku je yg atur smua nyer,,,haishhhh,,tyme dia hntr ku pgi hostel,tyme nk jtuh je air mta,,cm x kn jmpa lg,uhuhu,,

No comments:

Post a Comment